Hem > Allmänt, Mammaliv > Dagens mage – 18 dagar kvar

Dagens mage – 18 dagar kvar

magev38Idag är det 18 dagar kvar till beräknad förlossning. De sista dagarna har det verkligen sagt *poff* och jag märker en mängd kroppsliga förändringar.

Jag som trodde att min mage inte kunde bli hårdare hade uppenbarligen fel. Nu är den hårdare än sten. Detta resulterar i att det är ett jäkla projekt att vända sig i sängen. Eller ännu värre, komma upp ur sängen. Jag måste liksom gunga mig upp och hoppas på att jag får in en tillräckligt bra swish.

Igår kväll fick jag besök av halsbrännan from hell. Haha… Underbart. Det var bara att krypa ner i sängen och hoppas på en halsbrännefri morgondag. Än så länge, peppar-peppar.

Jag mår bra är och är förvånasvärt pigg. Funderar på att köpa ett klippkort på badet. Det skulle vara skönt att röra lite på fläsket nu de sista dagarna inför förlossningen.

Kategorier:Allmänt, Mammaliv Taggar:
  1. 2009/11/10 kl. 14:16

    Wow! Redo att kläckas när som helst! Coolt

    • 2009/11/10 kl. 14:51

      Absolut kläckfärdig. Hoppas bara att kläcket avvaktar tills efter 20 november. Jag planerar ju ett party nu🙂

  2. Tee
    2009/11/10 kl. 15:48

    Wow! Urfin mage. Och urstor också.😛

    • 2009/11/11 kl. 3:37

      Huge! Gigant! Kärt barn du vet…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

