Hem > Allmänt, Mammaliv > Sköna tofflor till förlossningen/Packa BB-väskan

Sköna tofflor till förlossningen/Packa BB-väskan

Ugg Australia: PearleÅh vad jag önskar att dessa UGG:sen fanns in min storlek! Brandos har bara kvar dem i storlek 36 och jag skulle bli tvungen att kapa ett par tår för att få plats i dem.

Det skulle vara ljuvligt att vanka fram i korridorerna med dessa guldiga skor. Värkarbetet och vankandet skulle kännas så mycket mysigare. ”Kan man sätta guldkant på vardagen så gör man det”. Ett gammal hederligt ordspråk från Apan.

Kategorier:Allmänt, Mammaliv Taggar:
  1. Tee
    2009/11/11 kl. 13:08

    Vet du, de där tofflorna är som klippt och skurna för dig. Jag hoppas verkligen att du hittar ett par i din storlek. De får mig oavkortat att tänka på dina glittriga guldskor som du hade en sommar🙂.

  2. 2009/11/11 kl. 15:14

    Jag kanske ska dra på mig de där glittriga skorna istället då? De är dock inte lika sköna.😉

  3. 2013/12/12 kl. 16:08

    Informations on that Topic: mytechnhow-to-make-use-of-a-wireless-broadband-router-in-your-home-internet …

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

