Hem > Allmänt, Mammaliv > Doris uteblev…

Doris uteblev…

… nästa datum att sikta in sig på blir således den 15 november, vilket är nu på söndag. Enligt Purvi är det då Doris väljer att ploppa ut. Very, very exiting!

11 november, tjej – Petra
11 november, tjej – Prinsessan Johanna

15 november, tjej – Purvi
17 november, kille – Solle
18 november, tjej – Annelie
19 november, tjej – Caroline
21 november, tjej – Blondie
23 november, tjej- Blondie (Har gissat om… se ovan)
26 november, tjej – Nina
23 november, kille – Fade
27 november – Beräknat förlossningsdatum enligt ultraljud
27 november, tjej – Hon76

28 november, tjej – Tee
28 november, kille – Jenny (Har gissat om… se nedan)
28 november, kille – Ulven
29 november, kille – Frugan
29 november, kille – Jenny
1 december, flicka – Emelie

Kategorier:Allmänt, Mammaliv Taggar:
  1. Liw
    2009/11/12 kl. 22:02

    Ok, har du inte packat förlossningsväskan än alltså. Jag har börjat plocka ihop det jag ( tror ) mig vilja ha med men det försvinner och kommer till något varje dag. Har några inköp kvar dock, mjukt toa papper till exempel och nå sött att äta🙂

    Vad har du för måsten? Du som gjort det tidigare tänkte jag?

    • 2009/11/13 kl. 9:27

      – Kudde
      – Sköna knästrumpor
      – Tofflor
      – Myskläder

      Idag börjar jag packa…🙂

  2. 2009/11/12 kl. 22:28

    Får jag gissa på den 27 november trots att det är BF?

    Det är min allra bästa väns födelsedag så jag kan inte tänka mig ett bättre datum. Sen är jag säker på att du får en dotter🙂

    • 2009/11/13 kl. 9:24

      Hon76: Klart du får gissa på BF-dagen. Det är ju då jag hoppas att ”hon” ploppar ut🙂 Hoppas att du mår bra med din lilla där inne.

  3. 2009/11/12 kl. 22:32

    Men Doris då! Du skulle ju ut igår ju😉

    • 2009/11/13 kl. 9:25

      Fint folk du vet… Petra, det kanske börjar bli dags att putsa spåkulan?🙂

  4. 2009/11/12 kl. 22:50

    Spänningen är olidlig, främst för er kan jag tro…

    • 2009/11/13 kl. 9:26

      Haha. Jo visst är det spännande, men framför allt en enda lång psykning😉

  5. 2009/11/13 kl. 20:17

    Det av ingen dålig lista! SÅdana hade jag tills nrä tösa kom🙂
    SOm för att svara på din fråga var minst sagt sen, kom 12 dagar efter BF efter igångsättning, den du haha🙂

    När kom din första för tidigt, försent??

    kram

    • 2009/11/16 kl. 19:41

      Vårt första barn föddes i vecka 40+1. Vattnet gick på kvällen samma dag han var beräknad och själva bebben kom morgonen efter. Blev du igång satt efter 12 dagar? Här tror jag att de sätter igång efter 14 dagar. Jag har ingenting emot att gå över tiden, men jag skulle verkligen föredra att komma igång själv. Alla säger ju att de egna värkarna är ”starkare” än de värkarna man får vid en igångsättning. Hur upplevde du det?

  6. Annelie
    2009/11/14 kl. 23:01

    Hello vackra du… Vill gärna bli upp daterad om vad som händer när jag flyr landet. Kommer inte att ha mitt nr då. Införskaffar ett egyptiskt mob nr. Lägger ut det på FB så messa när det hänt eller kontakta Prinsessan så vidare befodrar hon. Messar över hennes nr. Hon tackar för alla kläder o dom ligger fint vikta i hennes lådor… Love you

    • 2009/11/16 kl. 19:36

      Vad kul, hälsa tillbaka och tacka för att hon ville ta emot kläderna. Jag snappar ditt nummer på FB. Lovar att hålla den blivande gudmodern uppdaterad.😉

  7. 2009/11/14 kl. 23:03

    Hm… är det försent? Om inte så gör jag gärna Purvi sällskap den 15:e november men tror att det är en liten snoppis.

    Kraaaaaaaaaaaam!

    • 2009/11/16 kl. 19:35

      Hej Vera! Jag lade in din gissning, men tyvärr. Still pegnant! Du får gissa om eftersom du kom in med gissningen så sent🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

