Hem > Allmänt, Mammaliv > 10 dagar kvar

10 dagar kvar

Nu har nedräkningen börjat på allvar. Tio dagar kvar till beräknad förlossning. Oj, oj, oj vad spännande! Jag försöker ta vara på varje dag. Idag hade jag ett litet minispa här hemma. Tänk vad ett varmt fotbad kan åstadkomma. Jag filade fossingarna och fixade tånaglarna. Fötterna är nu lena som som två små barnrumpor och jag som jämt går barfota blir så glad av att blicka ner på de fina, nylackade tånaglarna.

Kategorier:Allmänt, Mammaliv Taggar:
  1. 2009/11/17 kl. 7:36

    sånt hemma spa ska jag belöna mig med ikväll efter att jag putsat fönster🙂

  2. 2009/11/17 kl. 7:41

    Jaaa! Det kan jag verkligen rekomendera dig. Så himla skönt och man känner sig fräsh och piffig efteråt.

  3. 2009/11/17 kl. 7:52

    I WISH, va skönt det hade varit att bara få städnojja då och då, men icke!!! Jag har städmani😦 Svin jobbigt verkligen!

  4. 2009/11/17 kl. 8:13

    Haha, men du! Jag har värsta bästa idén. Kom hit vetja! Jag har alla grejerna och jag bakar lite goda scones till dig.🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

