Hem > Mammaliv > Dagens mage – 10 dagar kvar

Dagens mage – 10 dagar kvar

Jag ska absolut inte klaga. Jag mår toppen. Prima. Fridens liljor osv..

Men… Det finns ett stort men…

Det är riktigt frustrerande att inte kunna sova. 3-4 timmar sömn per natt duger inte. Jag blir ju helt förstörd på dagarna. Just nu känns mina ögon som en billig kopia av Saharaöknen.

Jag hoppas att jag somnar tidigt i kväll och att jag får sova hela natten.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Liw
    2009/11/17 kl. 15:31

    Hoppas du får sova inatt då. Jag har också jätte dålig sömn, men då har ju jag lite längre kvar iofs, hoppas att det hinner ta ikapp lite innan Förlossning, annars blir det nog jobbigt :S

    • 2009/11/18 kl. 9:10

      I natt fick jag sova och det var sååå skönt. Hoppas verkligen att det håller i sig. Hoppas din sömn kommer igen också.🙂

  2. 2009/11/17 kl. 18:58

    Man får klaga om man inte får sova. Det är HEMSKT att inte få rsova ju. Hoppas det blir en bättre natt inatt.

    • 2009/11/18 kl. 9:07

      Tack vännen, i natt funkade det😉

  3. Alfva
    2009/11/17 kl. 20:24

    Har följt dig lite i hemlighet ett tag, men inte skrivit något tidigare! Härlig blogg!

    Jag kommer så väl ihåg 10 dagar innan BF. Efter att sovit katastrofdåligt veckan innan (just de där 3-4 timmarna utspritt per natt) och börja bli less och trött på riktigt, så var det då det satte igång för mig. Trots att det bara är 4 månader sen så känns det som en livstid sen!

    • 2009/11/18 kl. 9:06

      Hej Alfva!
      Åh vad jag blev glad nu. Sitter här med ett stort leende på läpparna. Vad roligt att du gillar bloggen. Fyra månader går så fort och jag förstår känslan av att det var en evighet sedan. Jag är så förväntansfull, bebbe kan ju verkligen komma är som helst. Jättespännande.

  4. 2009/11/19 kl. 9:11

    härligt, hoppas du slipper gå över

  5. 2009/11/22 kl. 20:46

    Usch då😦 folk säger ju att man ska passa på att sova nu innan spädbarnstiden kommer, men det är ju verkligen inte alltid så lätt!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

