Hem > Allmänt, Mammaliv > John Blundh goes coco-loco – Insomnia kl: 23.57

John Blundh goes coco-loco – Insomnia kl: 23.57

Vilken tur att jag är ledig. Min sömn spelar mig spratt, natt efter natt. Efter gårdagens insomnianatt var jag lite lätt seg, vilket gjorde att jag somnade runt kl 21.30. Sov två timmar för att nu vakna klarvaken! Känner mig som världens tråkigaste bloggerska. Vem bryr sig om hur jag sover eller rättare sagt inte sover? Ingen…

Kategorier:Allmänt, Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

