Hem > Allmänt, Mammaliv > En underbar natt fylld av skönhetssömn…

En underbar natt fylld av skönhetssömn…

Spana in bilden! Ser det inte ljuvligt ut att ligga sådär? Föreställ dig ett penntroll med en gigantisk mage – där har ni mig i ett nötskal. Sådär gott sov jag fram till klockan 3 i natt,  jag vaknade då av en kickspark från bebbe. I och med denna extrema spark insåg jag att jag druckit på tok för mycket vatten under dagen och att jag var tvungen att besöka the water closet med omedelbar verkan.

Jag försökte svinga mig upp men icke… Det gick inte. Jag kunde inte komma upp ur sängen. Detta beroende på foglossning, sammandragningar, extrem kissnödighet och extrem otymplighet.  Lite panikartat började jag ruska på älsklingen: ”Hjälp! Jag måste på toa, men kommer inte upp ur sängen!” Min älskade sambo försökte att knuffa lite på mig, det gick inte. Han satte sig upp och försökte baxa upp mig, det gick inte heller. Tillslut fick han kliva upp och dra upp mig i armarna. Det funkade.

Tro det eller ej, efter det actionfyllda äventyret lade jag mig ner igen, pallrade upp fyra kuddar mellan knäna och somnade om. Sov till klockan 8 i morse. Idag är jag en solstråle personifierad. Är på strålande humör och känner mig enbart nöjd med tillvaron.

Kategorier:Allmänt, Mammaliv Taggar:
  1. 2009/11/18 kl. 12:43

    ”Föreställ dig ett penntroll med en gigantisk mage”
    HAHAHAHAHA!

  2. 2009/11/18 kl. 15:20

    😉 Mmmmmm, det är den hårda sanningen…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

