Hem > Mammaliv > Förberedelserna är i full gång…

Förberedelserna är i full gång…

Nu har jag & Toddo varit och storhandlat inför fredagens babyshowerparty. Det blir en afton med mexikanskt tema. Vi ska nämligen frossa i tacos. Åh vad jag längtar!

By the way så är det exakt 3 år sedan jag och älsklingen var i Mexico. En av de bästa resorna jag gjort. Det var en riktig kärleksresa. Den började ganska dramatiskt. Mitt bagage försvann och i och med detta blev jag av med hela min garderob, alla mina favvoskor, mitt smink och diverse smycken. Vi hade åkt ut till en pytteliten ö i väntan på att bagaget skulle komma fram. Dessvärre försvann mina väskor för gott.

Vad gör man då på en pytteliten ö i paradiset utan bikini eller kläder? Svar: Badar topless i killens badbrallor. Det gick alldeles utmärkt. Det fanns ett fåtal butiker på ön, men ingenstans där vi kunde handla kläder. (Bortsett från ett begränsat antal turist t-shirts)  Så, i två veckors tid lallade jag runt i min älskade ”singoallajeanskjol” och ett linne där det stod ”I love Mexico”. Det gick bra det med…

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2009/11/18 kl. 20:41

    Va kul ni kommer ha å va GOTT MED TACOS. Är hungrig nu känner jag.

  2. 2009/11/18 kl. 20:54

    Nu har jag valt ut de sex finalisterna i veckans blogg. Titta gärna in och rösta på din favorit.

    http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/11/rosta-fram-veckans-blogg-obs-nya.html

    Om du inte blev utvald så är du välkommen att anmäla dig igen på måndag till nästa ”Veckans blogg”…

    Ha det bäst!

    Kram

  3. 2009/11/19 kl. 9:30

    Nina: Ja det kommer bli helskoj. Idag ska jag ägna dagen åt att städa🙂

    Niklas: Är det verkligen någon mening att anmäls sig igen? Nu har jag ju blvit ratad 2 ggr😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

