Hem > Allmänt, Mammaliv > … snickerboa hoppfallera och snickerboa hoppfallerej…

… snickerboa hoppfallera och snickerboa hoppfallerej…

… sedan en dryg timma tillbaka har denna mysiga lilla truddelutt spelats i det apska hemmet. Idag är det mysdag med Toddo. Jag värdesätter våra mysdagar högt. Eftersom ”ploppet” kan ske vilken dag som helst vill jag passa på att tillbringa så mycket egentid med honom som möjligt.

Vi har ätit frukost, busat och nu ska vi strax ge oss ut i det fina vädret. Jag funderar på om vi kanske ska baka lussekatter eller ge oss på ett nytt försök att baka kanelbullar. Vi bakade ju som sagt förra veckan och jag måste erkänna att jag tillhör skaran som inte kan glänsa med gedigna kanelbullekunskaper. Bildbevis kommer laddas upp så snart jag hittar usb-kabeln. Any hoooo, de smakade åtminstone bra. Nybakta. (Dagen efter kändes det som att sätta tänderna i cement.)

Kategorier:Allmänt, Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

