Hem > Mammaliv > God morgon mina älskade Bloggläsare!

God morgon mina älskade Bloggläsare!

Jag hoppas ni alla har sovit riktigt gott. Idag händer det grejer och dagen kommer således vara Bloggfri. Det är mycket som måste förberedas när man ska ha party. Om det nu blir party… Det pågår full aktivitet i magen och jag skulle inte förvåna mig om det säger plopp. Jag har precis lämnat på dagis. Fick en rolig fråga av en mamma till ett av barnen på Toddos dagis: ”Men Apan, är du gravid?” Vad glad jag blir av alla kommentarer ni skrivit till mig. Ska svara på dem lite senare när jag inte är under pressure. Kramar från en Apa som sakta vaggar fram som en anka. Någonstans på Södermalm, med en eller två värkar i magen, en packad bb-väska i hallen och med målet att smita in på Espresso House innan hemfärd.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Jenny
    2009/11/20 kl. 12:32

    …och så kniper vi till den 29, ok?!!😉

  2. Tee
    2009/11/20 kl. 13:18

    Nej nej Jenny, till den 28 okt. Det är då den ploppar ut.😛

  3. 2009/11/20 kl. 16:05

    Det är bara att knipa tills vi har masat oss hem ikväll.. sen efter det är det fritt fram😉

  4. 2013/12/12 kl. 16:07

    I enjoy, lead to I discovered just what I was having a look for. You’ve ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

