Hem > Mammaliv > Inte utan mina UGG:s

Inte utan mina UGG:s

Jag tömde precis min mobil på lite bilder. Började fnissa när jag såg denna bild. Här ligger jag precis nyanländ till förlossningen och helt ovetandes om att jag är öppen 6 cm och ska föda barn tre timmar senare.

Barnmorskan har precis lämnat rummet med min badolja i högsta hugg. Alldeles strax ska jag få krypa ner i ett hett bad.

Mina älskade tomatofärgade UGG:s höll fossingarna varma och sköna under nästan hela förlossningen.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

