Hem > Resor > Ett sjabbigt hostel i Kuala Lumpor

Ett sjabbigt hostel i Kuala Lumpor

Tänk att minnen bara kan ploppa upp hursomhelst. Jag fick precis en flashback på min sista natt i Kuala Lumpor innan jag reste hem till Sverige 2006. Trots att det var sjabbigt och trots att en av malysierna raggade järnet på mig och var extremt slemmig så älskade jag att bo just där. Det var målade tavlor på varenda vägg och alla var så härligt avslappnade.

Kategorier:Resor Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

