Hem > Tankar och Åsikter > Michael Jackson

Michael Jackson

Igår när jag låg och ammade zappade jag runt i jakten på bra julunderhållning. Jag orkade inte kolla på filmen om Jesus liv, det blir liksom lite too much.

Däremot fastnade jag på en av kanalerna som visade en konsert med Michael Jackson. Han hade på sig ovanstående dräkt och jag kan inte låta bli att tänka på hur designern tänkte. Och hur tänkte Michael när han valde ut sin scenkostym? ”Yeah, en guldbody med string i rumpan! Den sätter jag utanpå mina svarta glansiga brallor.”

Michael Jackson avled ju i somras och jag sände en tanke till hans efterlevande. Främst hans barn. Jag undrar hur de firar sin jul i år.

Kategorier:Tankar och Åsikter
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 2015/04/21 kl. 9:45
  2. 2015/04/22 kl. 0:35

Kommentera

