Hem > Tankar och Åsikter > Sagan om ett rövhål

Sagan om ett rövhål

Det var en gång en bajskorv som ville ut. På sin resa genom tarmen fantiserade den om hur fantasiskt det skulle bli med det där omtalade plasket ner i toavattnet. Enligt legenden skulle det gå som ett sus i magen och efter plasket skulle en lång resa i ett magiskt vattenland (mycket bättre en Skaras sommarland) följa.

Men något gick snett. När ljuset i tunnelns slut uppenbarande sig blev allt plötsligt svart. Hålet stängdes på obestämd tid. Hålinnehavaren misstänker nämligen att ”efter-graviditetes-hemorojder” slagis sig till ro just hos henne. Det gör FANtastiskt ont.

Sorry för min trista kiss & bajs humor, eller förresten. Det finns ingen humor alls i detta. Bara kalla fakta. Ett faktum där smärtan dämpas om jag skriver ur mig den. För den delen har Toddo lärt sig säga ”bajskorv”. Jag undrar vad det kommer ifrån, jag är helt oskyldig. Jag lovar.

Kategorier:Tankar och Åsikter
  1. 2010/01/02 kl. 9:24

    Hahaha förlåt men fi fan va roooligt. Å jag vet ju så väl hur inutihelvete ont det gör, så egentligen borde jag inte skratta.
    Jag lider med dej.

    Ja stl 40 kan jag absolut ha. Kanske är lite stort retn av. Vill du sälja den?

  2. Jenny
    2010/01/03 kl. 15:19

    hahaaha SKITroligt;)
    Det är så underbart med dig för inte ens dina förskönande beskrivningar luktar viol. Befriande!

    • 2010/01/04 kl. 21:27

      🙂 idag känns det iallafall bättre🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

