Hem > Gå ner i vikt > Tre dagar kvar till invägning men jag har tjuvkikat…

Tre dagar kvar till invägning men jag har tjuvkikat…

… vågen ger indikationer på att mina – 2 kg snart ätit upp sig och omvandlats till – 0 kg. Hoppsan, jag är verkligen bra på att inte gå ner i vikt. Nytt år, ny start… Återkommer om ämnet på tisdag.

  1. 2010/01/02 kl. 19:53

    Hann aldrig införbi Cubus innan det stängde. Jag vill ha pälskavajen, om den inte är stor i stl. Jag skulle haft din mail.

  2. Annelie
    2010/01/03 kl. 20:36

    Tack Anna för en underbar dag. Åhhh vad era barn e underbara. R och jag pratade om hur bra föräldrar ni är. Pussa barnen så mycket från oss. Ska vi boka sista helgen i januari här hemma??? Love you

    • 2010/01/04 kl. 21:26

      Barnen är pussade 🙂 Tack själv för en skön dag. Det är smickrande med komplimang, tack detsamma! Jag ska kolla med älsklingen. Puss!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

