Hem > Style by apan > Put on your red shoes and dance the blues

Put on your red shoes and dance the blues

I helgen fotade jag ett 10-tal av mina favvoskor. Tanken var att jag skulle ”bloppa” dem här på bloggen eller kanske försöka kränga på tradera. Jag hade liksom accepterat det faktum att mina fötter vuxit en storlek under graviditeten med Toddo.  Men så provade jag dem i kväll och då plötsligt kändes det inte helt omöjligt att de kanske skulle passa mina hobbitfötter igen. Jag ger dem en andra chans och väntar på våren .

Kategorier:Style by apan
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

