Hem > Resor > Vi låg under ett tjockt duntäcke – ändå frös jag lite

Vi låg under ett tjockt duntäcke – ändå frös jag lite

Jag låg i sängen under att tjockt dunäcke.
Ändå frös jag lite.
Lovi ammade.
Jag njöt av det kluckande ljudet.
Hon är så fin.
Toddo sov hos sin farmor & farfar.
Älsklingen satt i vardagsrummet.
Han tittade på en fotbollsmatch.
Jag tittade på Stolthet och fördom.
Zlatan gjorde mål.
Mr Darcy friade.
Reklampaus.
Ett gäng galningar dansar i slowmotion.
Vikinglines reklambyrå har lyckats.
Jag tycker om just den reklamen.
Steg upp.
Törstig.
Dricker ett glas vatten.
Tittar på termometern.
– 17 grader.
Tittar ut på gatan.
Ser en kvinna kånka runt på en gammal kundvagn.
Jag vet att hon är uteliggare.
Jag har sett henne förr.
Jag vet att hon är uteliggare.
Uteliggare.
Ligger ute. 
Ute.
Inne.
Ligga.
Ligger.
Reklampausen tog slut.
Jag kröp ner under täcket hos min varma bebis. 
Vi låg under ett tjockt duntäcke.  
Ändå frös jag lite.

Kategorier:Resor Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

