Hem > Mitt liv som student > Välkommen till kreativt skrivande

Välkommen till kreativt skrivande

Tack, tack!

Yeah. Jag kom in som reserv på en 7.5 poängskurs vid Högskolan i Kristianstad. Kursen börjar nu på måndag och det börjar bli dags att ta tag i kurslitteraturen. Vad roligt det ska bli att få gnugga lite hjärnceller igen. 

Som jag nämnt tidigare har jag blivit antagen till två andra kurser också. Jag undrar om jag klarar av att läsa tre på en och samma gång… Hursomhelst, jag överväger att ge det en chans.

  1. 2010/01/13 kl. 20:02

    Nice, grattis!

    Skoj att sitta på skolbänken igen vetja!!

  2. Annelie
    2010/01/13 kl. 21:38

    Vackra Anna jag vet att du klarar det. Men du är bara småbarnsmor en gång. Man vaknar upp en dag och då är barnen stora och man undrar varför jobbade jag heltid, tog extra timmar. Ville bli världens bästa inredare och färgblandare :). Varför var jag inte bara hemma och mös med mina små. Att bara vara med barnen och inte ha en massa måsten omkring sig. Massa måsten kommer ju ändå… Jag vet att du kommer att klara det…. Du är bäst

    • 2010/01/14 kl. 10:23

      Mcyket tänkvärda ord kära vän!

      Jag håller med dig och undrar om jag kanske tar mig vatten över huvudet. Jag gillar ju att dega. Funderar på att kanske bara hoppa kursen i kreativt skrivande. Det blir i såfall ett hobbyprojekt. Puss och kram!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

