Hem > Mammaliv > Det sa plopp

Det sa plopp

Den trogne läraren vet att det var Lovi som kom till världen. Idag är det exakt 8 veckor sedan. Grattis lilla barn. Jag vill även passa på att gratulera en särskild kvinna som har haft en stor betydelse i mitt liv. Underbara mamma. Det sade plopp och sen kom jag vill världen. Idag är det exakt 29 år sedan jag lämnade livmodern och tog mitt första andetag. Detta firas med middag i goda vänners lag och extra familjemys. Puss!

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2010/01/16 kl. 19:20

    Stort grattis fina Anna.🙂

  2. 2010/01/16 kl. 19:21

    GRATTIS kära Apan. Hoppas du har en strålande dag

  3. 2010/01/19 kl. 9:18

    Tack tjejer😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

