Hem > Okategoriserade > Take your protein pills and put your helmet on

Take your protein pills and put your helmet on

David Bowie – Space Oddity

Några proteinpiller har jag då inte stoppat i mig och jag har inte heller tagit på mig någon hjälm. Däremot stoppade jag hörlurar i öronen och tog på mig min varma mössa. Med stegräknaren på plats mellan tuttarna och en mätt bebis i vagnen gav jag mig iväg på dagens långpromenad. 12 000 steg rikare är jag nu hemma och känner mig nöjd med dagens prestation.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/01/20 kl. 12:43

    Wow. Men vilken musik hade du i lurarna?

  2. 2010/01/20 kl. 12:49

    Jag lyssnade först på P1 – där sände de direkt från partiledardebatten. Men jag ledsnade.

    Då bytte jag till P3 – där de mest tramsade och pratade om gårdagens P3 guldgala. Men jag orkade inte byta. Det var trots allt ganska underhållande 😉

  3. 2010/01/20 kl. 12:58

    Jag har slutat med musik i lurarna när jag går. Skogen går att lyssna på den också. Även när det är precis stilla!

  4. 2010/01/20 kl. 16:39

    Håller med dig! Jag saknar ibland skogens tystnad. Men allt som oftast trivs jag i storstan trots att det blir lite väl bullrigt bland.

    Under prommisarna är det oftast P1 som varvat med någon musikkanal beroende på humör.

  5. 2010/01/20 kl. 22:13

    ojoj så duktigt!!!
    Nu e säkert brösten nöjda oxå!

  6. 2010/01/20 kl. 22:41

    12 000 steg – härligt! Jag måste köpa mig en stegräknare igen, jag promenerade mycket bättre när jag hade stegräknare innan. Jag brukar lyssna på ljudböcker när jag är ute och går, mycket roligare än partiledardebatt 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

