Hem > Allmänt > Apan goes award

Apan goes award

Hur glad tror ni att jag blev när jag fick en blog award av Septemberflikka? Svar: Jag bliv jätteglad. Det känns otroligt smickrande att få ett kvitto på att man gör något bra. Något som någon annan uppskattar.

Så här funkar det:

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Nu ska jag alltså lyckas med konststycket att berätta sju intressanta saker om mig själv. Jag ger det ett försök.

1. Jag är häxa.
2. Jag har fyra tatueringar som jag gärna hade haft ogjorda.  
3. Jag inbillar mig att jag kan rida, men det är bara ett önsketänkande.
4. Jag har varit lärling hos en världskänd aboriginsk konstnär i Australien.
5. Jag reste jorden runt ensam i ett år.
6. Jag dyker och har simmat med en val.
7. Jag vet boken jag skriver på kommer slå fett!

De bloggar jag vill ge denna hett eftertraktade utnämning till är följande:

Anna J.D. Jacobsson  
Tjejen som gjort en otrolig resa i viktnedgångens tecken. En blogg som visar oss andra dödliga att det faktiskt går att gå ner i vikt, bara man bestämmer sig.

Bambi 
Blivande tvåbarnsmamma och Odd Molly Freak. Hon är skriver om högt och lågt. Många intressanta debattämnen och många mysiga inlägg om hemmaliv.

Daniels Värld
Slå dig ner, detta är Daniels finska gayshow. Det säger väl allt. Daniel får mig alltid på bra humör.

Fejdan
När vi var 7 år gamla delade vi en kula och svor på att vi alltid skulle vara bästisar. Åren har gått och numera umgås vi på nätet via våra bloggar, trots att vi alltid säger att vi ska ses. Jag gillar fejdans blogg för den är fylld av liv och har man tur får man sig ett utvik någon gång ibland.

Knivlisa
En bloggerska som roar. Jag älskar hennes humor!

Mamavaganza
Mamavaganza är en helt underbar kvinna som jag har äran att känna i verkligheten. Hon skriver underhållande och det är ett nöje att ta del av hennes ord. Med denna utmärkelse kan vi ju alla hoppas på tätare uppdatering.

Nina Ruthström
Den enda bloggen som jag för tillfället läser dagligen. Nina Queen of Gtland har kommit till att bli en sann bloggvän. Hon skriver om viktiga saker som genustänk och feminism. Detta varvat med sköna bilder från hennes vackra ö.

Kategorier:Allmänt Taggar:
  1. 2010/01/28 kl. 11:45

    Gud så snällt!!! Tack!

    Å ett år världen runt.. en dröm som jag har!! Måste ju ha varit spännande å ROLIGT!!!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

