Hem > Okategoriserade > Är den verkligen så bra som alla påstår?

Är den verkligen så bra som alla påstår?

Jag har bara hört gott om filmen Avatar. Nu börjar jag bli nyfiken. Är den verkligen så bra som alla påstår att den är?

Genrermässigt har jag lite svårt för science fiction och jag har fått för mig att detta är science fiction på hög nivå. Men jag kan ha fel.

Jag måste undersöka om det finns någon barnvagnsbio som visar denna omtalade film. Jag vill se den i 3-D gör jag inte det har jag en känsla av att jag kommer att ångra mig.

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/02/08 kl. 14:16

    Jag är också lite vilsen när det gäller den filmen. Andreas och jag skrotade den så fort vi såg reklamen för den, verkade helt värdelös. Men sen är det jätte många som har sagt att den varit bra om man sett den i 3D, så det blir väl till att gå och sen den antar jag.. =P

  2. Alfva
    2010/02/08 kl. 16:11

    Jag har sett den. På IMAX i Malaysia, jag är inte jätteimponerad. Den var bra, men inte SÅ bra som alla hade fått den att verka.
    Å andra sidan kommer den recensionen från någon som somnat framför samtliga Sagan om Ringen filmer och bara gäspar när någon försöker förklara Star Wars eller liknande, så du får ta det för vad det är.. 😉
    Men visst, den var fin, den är maffig och den är klart sevärd!

  3. 2010/02/08 kl. 20:29

    Jag har sett den. Den har häftiga effekter men inte min cup of tea. Sevärd men inte WOW! Sambon däremot tyckte den var grym. Jag är inte heller scifi-freak.

  4. 2010/02/08 kl. 20:50

    Jag tycker att den var väldigt häftig. Den är häftig för att den har cool teknik och också för att storyn säger väldigt mycket om man vill tolka den. Samtidigt så kan man strunta i massa underliggande budskap om man vill och bara njuta av en fin kärleks- och frihetskampshistoria! Se den!

  5. 2010/02/08 kl. 21:31

    Om inte 3-D effekten är hisnande så kanske det går lika bra att se den hemma när den släpps på dvd??? Hursomhelst. Jag ska se efter om den visas på barnvagnsbio.

  6. 2010/02/09 kl. 12:35

    Jag såg den i lördags faktiskt. Det är nog en film man bör se på bio och också i 3D.

    Den var klart imponerande om man ser till effekterna men storyn är lite simpel.

    Jag var underhålld iaf och den är sevärd. Men bara på bio.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

