Hem > Allmänt, Mammaliv > After Dagis Party med semlor

After Dagis Party med semlor

Mmmmmm… Semla…. Mmmmm… Jag har bjudit in ett gäng vänninor med kids på måndag. Jag tänkte ha ett ”after-dagis-party” där sockertopparna ska nå oanade höjder.

Om barnen röjer inne på Toddos rum, så kan mammorna sitta kring bordet och frossa i grädde, bulle & mandelmassa. Det blir väl bra? Jag surfade runt efter semelrecept och hittade www.semlor.nu En sida som verkligen föll mig i smaken.

  1. blondie
    2010/02/11 kl. 13:03

    Mmm, jag ser fram emot härligt sällskap och mumsiga semlor, eller fastlagsbullar som vi säger i skåååååne

  2. 2010/02/11 kl. 14:25

    Jag kan säkert äta tre. En för mig, en för bebisen och en för…att det är gott!😀

  3. 2010/02/11 kl. 19:53

    Det låter himla mysigt men tyvärr jobbar A kväll så jag får vackert pallra mig hem och invänta fettisdagen istället. Hoppas ni får trevligt i frossandet! Hälsa!

    kramar

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

