Hem > Okategoriserade > Gult är fult. Eller???

Gult är fult. Eller???

Min älskade sambo är borta ikväll. Om ett par helger ska vi riva en vägg i vårt kök. Vi har 10 liter knallgul färg ståendes i vardagsrummet. Den heter Solsting och kommer från Alcro Designers. Min kompis Annelie som är labbråtta mixade till den till mig när jag var inställd på att ha en gul hall.

Nu funderar jag på att påskpimpa köket lite. Måla lite gult. Jag undrar hur älsklingen reagerar på det. Det går ju alltid att måla över och den ena väggen ska ju ändå rivas.

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/02/20 kl. 11:52

    Fååå se! 😀
    Jag slår dig en signal imorgon! Puss

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

