Hem > Tankar och Åsikter > Karusellen Höglund

Karusellen Höglund

Det vore en överdrift att påstå att jag är insatt. Jag har bara läst rubrikerna på alla löpsedlar. Utan att egentligen veta vad jag pratar om säger jag: Heja Elisabeth!

Media behöver fler starka kvinnor och jag tycker att bilden av kvinnan blir helt snevriden när man motar bort kvinnor som nått en viss ålder. Vi behöver se alla åldrars kvinnor i rutan. Inte bara de unga. Jag älskar kvinnor.

Kategorier:Tankar och Åsikter
  1. 2010/02/20 kl. 7:45

    Hejja Apan, jag tycker som du.
    Kram

  2. 2010/02/20 kl. 8:05

    Japp. Men måste jag välja så ser jag hellre Stina Dabrowski.

  3. 2010/02/22 kl. 14:26

    Jag håller helt med dig i sak men just höglund har jag rätt svårt för. Det känns som att hon allt som oftast spelar ut kortet om att äldre kvinnor blir utmobbade inom tv. Det stämmer med all säkerhet men vad jag har sett av henne i förkväll så funkade hon inte alls. Okej…jag har sett ett avsnitt men under det avsnittet tyckte jag att hon var pinsamt dålig.

    Hon hängde inte alls med och förstod inte för fem öre själva programformatet. Hon funkar säkert jättebra i andra förinspelade program men just här var hon katastrof.

    Är det inte typ tredje gången hon säger att hon blir utslängd på grund av ålder och kön?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

