Hem > Okategoriserade > Apan spekulerar om Ankan

Apan spekulerar om Ankan

Först tyckte jag att hon var förfärlig. Sen började jag tycka att hon var ganska rolig. Knäpp men rolig. Hon fick en julshow som jag såg första avsnittet utav sen stod Anna Anka mig upp i halsen. Det blev förmycket. Min Anna Anka kvot var fylld.

På senare tid har jag förstått att Anna Anka numera ligger i skiljsmässa. Jag läste på något löp för en eller två veckor sedan att Paul Anka skulle stämma henne och att hon riskerade att förlora allt. Barn, pengar och lyxvilla. Då plötsligt gick det upp ett ljus.

Paul Anka måste ju ha velat skilja sig hur länge som helst. Han har insett konsekvensen av att gifta sig med en galen golddigger. Han vet inte hur han ska ta sig ur äktenskapet. Tv3 ska göra en serie om Hollywoodfruar. Anna Anka nappar och Paul får en snilleblixt. Han känner sin fru och vet vad hon går för. Han låter henne göra bort sig i tv-såpan och diverse talkshower. Sedan stämmer han skiten ur henne. Han får sin skiljsmässa och genom stämningen ser han till att inte förlora allt för mycket stålar till sin exfru.

Vad tror ni?

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. jenny
    2010/03/01 kl. 19:44

    Bra intrig där men jag tror att skilsmässan helt enkelt beror på att Mr Anka inte kan hantera en fru med ett liv som inte enbart cirkulerar kring honom. Han har en ny nickedocka inom ett år, om det är en gold digger eller inte är sekundärt bara hon strålar och tindrar kring planeten Paul.
    De är läskiga båda två!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

