Hem > Allmänt > Bland grodor och kolibrier

Bland grodor och kolibrier

Vi ska renovera vårt kök i helgen. En vägg ska rivas och planlösningen ska bli öppen som det så vackert heter. Annelie och Bobban kommer hit och hjälper oss. Thank good. Nu blir det äntligen av. Jag har hittat en tapet som jag älskar. Den har en skön färgskala och en massa roliga djur i mönstret. En liten övertalningskampanj om att få sätta upp den någonstans i vårt hem har inletts.

Kategorier:Allmänt Taggar:
  1. Annelie
    2010/03/04 kl. 20:37

    Vi tar en promenad o går upp o kollar på den för jag e så nyfiken på hur den ser ut. Sen tar vi våran tjejhelg o tapetserar o fixar o donar när killarna e på killhelg :)….

  2. 2010/03/04 kl. 20:53

    Lycka till! Jag hejar på dej

  3. 2010/03/04 kl. 23:26

    Lycka till med renovering! Jag hoppas det går snabbare för er än för oss😀

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

