Hem > Mammaliv > Solen i ögonen

Solen i ögonen

Jag ligger i sängen med Lovisen. Utfodring på hög nivå, hon är sugfisk med stort S. Själv njuter jag av att ha solen rakt i ögonen och över kroppen Strålarna ömsom smeker, ömsom slickar min sträva och torra vinterhud.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Linda
    2010/03/10 kl. 9:51

    Låter och ser fridfullt ut!

  2. Annelie
    2010/03/10 kl. 9:51

    Mysigt🙂.. Kram Annelie

  3. Alfva
    2010/03/10 kl. 21:23

    Och jag fastnar självklart på något helt oväsentligt, men sjukt sköna lakan!
    Jag efterlyser mer busiga vuxenlakan!

  4. 2010/03/12 kl. 8:19

    Linda & Alleni: Det var verkligen hur mysigt som helst.

    Alfva: Jag håller med dig. Jag gillar verkligen roliga sängkläder. Jag har kvar ett par från min egen barndom. Favoriten är mitt rosa pantern örngott. Sjuk läggning men mysigt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

