Hem > Resor > Skanstull – Farsta 10 000 steg

Skanstull – Farsta 10 000 steg

Just nu sitter jag på tunnelbanan på väg tillbaka. Våren har bjudit på ett fint smakprov. Jag vill ha mer. På vägen till Farsta stannade jag till vid en korvmoj. Eller Kåvmoj som man säger i Småland. Mätt i benen och mätt i magen. Dagens promenad är avklarad.

Kategorier:Resor Taggar:
  1. 2010/03/11 kl. 17:19

    Till Farsta, det var inte dåligt.. då var du ju nästan hos mig🙂

  2. 2010/03/11 kl. 19:14

    Jag har också stegat på rätt bra här i dagarna. Igår landade ja på 16 000 steg nått å idag är ja på 15 000 nått.. hejbara va de vandras! =)

  3. 2010/03/12 kl. 8:12

    Carro: Nästa gång traskar jag sista biten också. Lova att dui bjuder på kladdkaka då. Mums.

    Malin: Bra där. Gud vad vi är duktiga.

  4. 2010/03/12 kl. 13:31

    Det är bara att säga till när du är på väg så lovar jag att bjuda på något smaskigt!! =)

  5. Jenny
    2010/03/14 kl. 21:07

    Appropå bilden, en vanligt förekommande beställning i korvmojjen i dessa trakter är en halv special och en stockholmare.😉
    (Och det är inte jag som kommit på den, men jag har hört den av folk som jobbar i gatukök.)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

