Hem > Mitt liv som student > Tre filurer sitter inlåsta i en kupé på ett förnärvarande stillastående tåg…

Tre filurer sitter inlåsta i en kupé på ett förnärvarande stillastående tåg…

… de är främlingar för varandra men ska få till ett samtal. *GAH* Uppgiften ska in i morgon och jag sätter mig exakt nu. Känner mig lite efter med skolarbetet men, skam den som ger sig.

Just nu sitter jag och funderar på vilka karaktärer jag ska placera i den där kupén.

  1. 2010/03/11 kl. 23:40

    Siddharta Gautama, Jesus från Nasaret och Linda Skugge. Och en kasse mellanöl!

  2. 2010/03/12 kl. 6:29

    Haha. Jo det vore nåt det! Fasen att jag inte såg ditt inlägg tidigare. Det blev Åke, Pontus & Tess som satt fast tillsammans.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

