Hem > Allmänt > Bestå löser krisen

Bestå löser krisen

Förhoppningsvis iallafall. Det finns inte mycket jag och min älskling grälar om, men det finns ett ständigt återkommande ämne och det är vårt hem. Jag tycker att vi har för mycket prylar och vill kasta ut, han tycker att vi behöver mer förvaring.

Nina postade ett inlägg igår och visade upp sitt fina vardagsrum. Jag blev förtjust i bokhyllan som visade sig komma från IKEA. Den skulle bli perfekt hemma hos oss, det är precis något sådant vi är på jakt efter. Bestå finns in två djup 20 cm och 40 cm. Vi är ute efter en djup bokhylla och nu har vi hittat en. Tack Nina! För er som är intresserade av heminredning kan jag varmt rekomendera er ett besök hos Nina. Hennes hus är fantastiskt.

Kategorier:Allmänt
  1. 2010/03/12 kl. 7:25

    SV: Tack så mycket för ditt tips! 🙂 Jag äter nog dock redan på fasta tider, eller ungefär i alla fall.

    Åh, det är en svår balansgång det där med om man har för mycket saker eller om det är förvaringen det brister i.

  2. 2010/03/12 kl. 8:07

    Det kan ju helt enkelt vara så att du har nått en platå. Om du äter lagom stora portioner på fasta tider så borde du gå ner. Det kommer nog snart.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

