Hem > Okategoriserade > Inåtgående pruttar

Inåtgående pruttar

Sedan jag blev två barnsmor har jag lagt märke till en mycket intressant fysisk förändring. Det inträffar lite då och då. jag blir alltid lika förvånad.

Jag släpper en prutt och istället för att prutten släpps, så känns det som att det blir ett märkligt baksug vilket gör att fisen åker upp andra vägen istället för att åka ut. Jag vet, det låter helt sjukt. Sedan får jag försöka gå och liksom klämma ut luften. Nu har jag hört mig för och vet åtminstone två kvinnor som har upplevt samma fenomen. Finns det någon mer där ute som känner igen sig? Är det någon som vet vad det beror på?

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/03/12 kl. 10:47

    Jag räcker upp en hand! Har man blivit slapp eller ger man liksom upp halvvägs? Känns mycket obehagligt, man vill ju höra en liten trudelutt. Ibland kan man ju ha otur också så att den glider upp på framsidan, också en mycket suspekt känsla… Har tyvärr ingen aning om vad det kan bero på.

  2. 2013/12/12 kl. 16:51

    What web host are you the usage of? Can I get affiliate hyperlink in your host? I wish web site loaded up as quickly as yours lol…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

