Hem > Mammaliv, Resor > Taikonläger på smålandsturne

Taikonläger på smålandsturne

1 st barnvagn
1 st ståbräda
1 st skötväska
1 st babysitter
1 st resväska
1 st mjuklift
1 st babybjörn
1 st mamma
2 st barn – en i vagnen och en på magen

Resan tog 4,5 timma. Toddo röjde runt på ett sätt som bara han kan. Lovan gungade i sin babysitter tills hon blev varm och lades på lyftning. När Toddo blev trött somnade han i buggans sittdel som med enkelhet gick att ställa i sätet. Lovisa somnade i mjukliften. När båda barnet somnat mumsade jag bränd ”nelbull” och kände mig som supermum.

Kategorier:Mammaliv, Resor Taggar:
  1. 2010/03/19 kl. 12:50

    Jag är impad! Vet ej 17 om jag skulle orka dra med 2 kids på tåg. Inte i den åldern. Hoppas att du får det bra hos mamsen. Fika snart? Nu har mitt liv blivit mer normalt igen…

    kram

  2. 2010/03/19 kl. 13:41

    Oj. Du är tuff som pallar. Inspirerande. Kanske man vågar skaffa barn nångång ändå…?

  3. 2010/03/19 kl. 14:29

    haha, å ja som drar mig för att fara å handla med bägge ungarna!😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

