Hem > Resor > Borta bra…

Borta bra…

… men hemma bäst. Fast å andra sidan känner jag mig som hemma när jag är hos mamma.

Jag saknar älsklingen. Det hade ju inte varit helt fel att krypa upp i hans gosiga famn om kvällarna. Fast å andra sidan så får jag ju krypa upp i mammas famn och det är också mysig.

Jag saknar stegräknaren och mina joggingskor. Fast å andra sidan så ska jag leva ett långt liv. Jag kommer hinna gå till Göteborg och jag kommer hinna komma i gång med löpningen.

Jag saknar att kunna ta en spontanfika eller lunch med någon vän. Fast å andra sidan så finns det ett Waynes Coffee i Linnégallerian en minut härifrån och det är en lyx att äta mammas thaibuffé till lunch var dag. Imorgon ska jag träffa en vän. Det ska bli skoj.

Nu har jag bokat hemresa till Stockholm. Vi åker hem tisdagkväll och förväntas vara framme vid midnatt.

Kategorier:Resor Taggar:
  1. 2013/12/12 kl. 16:22

    Woah! I’m truly loving the particular templatetheme of the blog. It’s simple, yet efficient. A lots of times it is extremely hard to acquire that excellent balance between usability as well as appearance. I should say you might have done the awesome job with this. In add-on, the weblog loads very fast for us on Firefox. Excellent Web site!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

