Hem > Mammaliv > Vilken fin klänning mamma!

Vilken fin klänning mamma!

”Mig vill också ha en fin klänning!” ropade Toddo när jag gjorde entré vid frukostbordet idag.
”Vill du ha en klänning?” frågade jag förvånat. 
”En fin klänning”, svarar han glatt.
”Jaha, då får vi väl införskaffa oss en fin känning,” tänkte jag.

Var hittar man en fin klänning? Jag kanske ska sy en själv. Låta honom välja egen design efter smak och tycke.

Kategorier:Mammaliv
  1. 2010/04/07 kl. 8:54

    Om jag får komma med synpunkter så tycker jag att han ska ha en prickig klänning. Prickiga klänningar rockar.😀

  2. 2010/04/07 kl. 9:43

    Härligt! Luka älskar klänningar! Hans favorit är en lång mossgrön plyschklänning och så förstås det rosa, prickiga pippinattlinnet som helst aldrig ska tvättas.

  3. 2010/04/07 kl. 20:42

    Grannens son Ragnar älskade klänningar förra året.. Han tyckte alltid att storasyster var så fin i sina klänningar så då ville han vara lika fin..🙂

  4. 2010/04/08 kl. 8:53

    Härligt! Milo älskar rosa och prinsessklänningar. Självklart har han en egen.

    Kram!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

