Hem > Okategoriserade > Jag tycker om er!

Jag tycker om er!

Älskade läsarskara!

Jag vill berätta för er hur mycket jag tycker om er. Det är verkligen en fröjd att logga in på bloggen och se era kommentarer. Jag älskar bloggen som forum. Jag skriver av mig, ni reflekterar. Tack! Det gör min dag. Det inspirerar mig. Ibland får jag kommentarer av nya läsare som skriver att det precis hittat hit och att de gillar bloggen. Det glädjer mig.

Jag bloggar därför att jag älskar det skrivna ordet. För mig är ger det skrivna ordet ett större djup i en dialog. Att blogga är min ventil. Jag delar med mig av min vardag, mina tankar och mig själv. För att jag tycker om det och för att det är jag. Tack för att ni läser och kommenterar. Ni bidrar mer än vad ni tror till min blogg. Tack, tack!

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/04/14 kl. 19:47

    Jo, det var på Hakdem Bon Apart vi bodde.. =)

  2. jenny
    2010/04/14 kl. 20:06

    Vi gillar dig med! Och din blogg!!🙂

  3. 2010/04/15 kl. 9:19

    Vara med och tävla om SNYGGA Baby-kläder?
    Gå då in på: http://oinkoink.blogg.se/2010/april/tavling-barnklader.html

    Lägg en kommentar så är ni med i tävlingen😀

  4. 2010/04/16 kl. 17:44

    Naaaw, gulligt. Gillar dej med.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

