Hem > Allmänt, Resor > Dumma Vulkanutbrott!

Dumma Vulkanutbrott!

Eyjafjallajökull!

Vad har du ställt till med???Inser du att du sätter vår resa på spel? Du kunde väl ha tajmat ditt utbrott lite bättre? Vi har ju tänkt flyga iväg om sisådär en vecka. Som det ser ut just nu står ju flygtrafiken helt stilla. Jag är hellre strandsatt i Turkiet än här om man säger så. Bara för det så kanske jag blir strandsatt i Turkiet någongång i mitt liv och det kanske inte är så kul egentligen. Men hursomhelst. Sluta upp nu. Have break, have a kit kat. Låt flygtrafiken stabilisera sig ett tag så att vi kommer iväg på vår hett eftertraktade semester. Sen kan du börja leva rövare igen. Okej? Deal?

Eyjafjallajökull är en riktigt busig glaciär. Det hör man ju på namnet. Jag bjuder på en av mina egentagna Islandsbilder med Eyjafjallajökull i bakgrunden.

Kategorier:Allmänt, Resor Taggar:
  1. Annelie
    2010/04/15 kl. 22:07

    Vackra Anna… Då kanske ni kan åka med oss hihi… Jag o R skulle bli mycket glada att ha er som resesällskap🙂

  2. 2010/04/16 kl. 7:53

    ja suck.. andreas är ju i tyskland och skulle komma hem imorgon bitti, men som tur var fick de tag i tågbiljetter så de kommer hem imorgon kväll i alla fall

  3. 2010/04/16 kl. 9:35

    @Annelie: Det är inte helt omöjligt att vi följer med er till Egypten. Vi får avvakta nu och se hur det blir med avgångarna.

    @Caroline: Vad skönt att han fick tag på tågbiljetter. Jag kan tänka mig att det är rykande åtgång på tågbiljetter nu.

  1. 2010/11/09 kl. 0:40

Kommentera

