Hem > Okategoriserade > Viktig fråga till alla som läser!

Viktig fråga till alla som läser!

Är det jobbigt att texten är så här liten? Själv stör jag mig lite på det, men gillar designen förövrigt.

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/04/19 kl. 20:34

    Det går att förstora texten om man vill. Kanon för oss gamla och skumögda…:-)

  2. Alfva
    2010/04/19 kl. 20:34

    Jag tycker designen är fantastisk, men typsnittet blir lite jobbigt för ögonen. Visserligen kan jag surfa in via iphonen, men då tappas ju det snygga temat.

  3. 2010/04/19 kl. 20:47

    texten är lite jobbig.. nästan så att jag måste sätta på mig glasögonen.. Men i övrigt är temat snyggt!!

  4. 2010/04/19 kl. 20:53

    Usch! Jag vet! Det blir till att byta helt enkelt. Jag vill ju att ni ska ha en njutningsfull upplevelse när ni skummar runt härinne 🙂

  5. 2010/04/19 kl. 21:06

    Jag tycker att texten är lagom stor

  6. 2010/04/19 kl. 21:42

    Jag tyckte texten var bra som den var. Men nu har du bytt va!? För nu är den större.

  7. 2010/04/20 kl. 18:39

    nu ser jag vad det står =D

  8. 2010/04/20 kl. 18:44

    Nu är den väl lagom stor? 🙂

    Du…. hur går det med er resa? Ska ni skjuta upp den?
    Ska vi ta en tur till plantagen snart eller en fika/lunch/lekdejt?

    Hoppas att allt är bra med dig annars 🙂

    *Kram*

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

