Hem > Resor > Sagan om den turkiska prinsessan

Sagan om den turkiska prinsessan

Eller tidernas sämsta inköp? Nåväl, jag har lekt orientalisk dansös och det har stimulerat smilgroparna samt de nästintill obefintliga magmusklerna.

Om någon någonsin vill låna så vill jag vara informera Er om att jag har en uppsättning magdansöskläder i garderoben.

Vi har det oförskämt bra här i Turkan. Det solas, badas och gosas nonstop.

Kategorier:Resor Taggar:
  1. sillis
    2010/05/13 kl. 18:08

    Alltså Anna, det är verkligen därför jag gillar dig…du är aningens knasig och himla kul och dräkten var….intressant.😉

  2. 2010/05/13 kl. 22:44

    Men vännen!
    Gulle dig.🙂 Tänk att du är den enda som reflekterat över min turkiska prinsessklänning. Var du den enda som inte hamnade i chock?😉 By the way så gillar jag dig med. Väldigt mycket.

  1. 2010/11/03 kl. 16:52

Kommentera

