Hem > Gå ner i vikt, Resor > Turkpromenader och persilja

Turkpromenader och persilja

Imorgon far vi hem. En vecka i Turkiet och jag känner mig som en nyutslagen ros. God mat, långa promenader, massage, skönhetsbehandlingar och massor av familjemys. Livet kan nog inte bli så mycket bättre.

Kategorier:Gå ner i vikt, Resor Taggar:
  1. 2010/05/07 kl. 18:08

    Jag är inte ett dugg avundsjuk, här blåser det storm och är hela 7 grader varmt.. tänk, bättre än det här vädret kan man ju inte ha😉
    okej jag kan väl erkänna, lite avundsjuk är jag faktiskt, just nu skulle jag göra vad som helt för lite sol och värme!!

  2. 2010/05/07 kl. 18:27

    Du får det att låta alldels alldels underbart! =)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

