Hem > Allmänt, Resor > Darling! I´m home!!!

Darling! I´m home!!!

Hem ljuva hem. Blogg ljuva blogg. Borta bra men hemma bäst. Så är det.

Nu är jag hemma och börjar sakta men säkert komma igång. Toddo är på dagis, Lovi sover, älsklingen är på jobbet, tre maskiner tvätt snurrar i tvättstugan. Jag är brunbränd, väger 1 kg mer än sist, har köpt 3 stycken tidningar som handlar om hälsa och är nu extra motiverad att slimma. Mer om detta i bantarbloggen.

Vädret här hemma verkar ju inte ha varit det bästa. Jag inbillade mig att alla knoppar skulle ha brustit och att våren grönska skulle varit i full blom nu när vi kom hem. Vad kul att det inte var så. Jag älskar våren och hade ärligt talat lite ångest för att att missa en vårvecka.

Kategorier:Allmänt, Resor Taggar:
  1. 2010/05/10 kl. 9:11

    Härligt att du är hemma igen, har saknat dna inlägg.
    Brunbränd… *morrar av avundjuka*
    Nån vår har du då verkligen inte missat. Det har varit gotländsk vinter hela veckan ;-(

  2. 2010/05/10 kl. 9:12

    Kollat mailen ännu?

  3. 2010/05/10 kl. 12:41

    Nina vad roligt att höra. Jag har saknat dina inlägg med. Ska in och läsa i kapp när tiden tillåter.🙂

    Johannes: Du är ju för rar. Tackar, tackar!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

