Hem > Okategoriserade > Fråga till mina läsare

Fråga till mina läsare

Ni som hängt med ett tag vet att jag startade igång ett slim och trimprojekt i december förra året. Projektet resulterade i en helt egen viktblogg med enbart fokus på sådant som berör ämnet.

Jag blir splittrad av att skriva två bloggar. Det känns som om båda bloggarna blir lidande. Just nu överväger jag att lägga ner viktbloggen och samla allt hos Apan.

Apan är bloggen om mig och viktresan är för närvarande en del av mig. Hur upplever ni min blogg ev. mina bloggar? Se frågan som en marknadsundersökning. Ni är ju trots allt mina läsare och just nu behöver jag en utvärdering av er.

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/06/10 kl. 18:38

    Jag tycker gott du kan samla allt i samma blogg, allting handlar ju om ditt liv 🙂
    För min del skulle det vara lättare då jag ändå klickar mig runt till båda dina bloggar för att kunna läsa allt du skriver 🙂

  2. 2010/06/10 kl. 18:46

    JAg tycker du kan lägga allt under apan! =)

  3. 2010/06/10 kl. 21:28

    Kör allt i samma tycker jag. Om det kommer saker man inte finner intressanta kan man ju bara klicka sig vidare.
    Kramen

  4. 2010/06/10 kl. 21:38

    Samla ihop till en du 🙂 Förstår att det är jobbigt att hålla igång båda samtidigt!

  5. 2010/06/11 kl. 9:19

    Jag tror på en samlad blogg, det blir oftast en roligare bild av en person då!

  1. 2010/06/10 kl. 21:57

Kommentera

