Hem > Okategoriserade > Ett gott tecken att HAN inte vill KRAMA KILLAR

Ett gott tecken att HAN inte vill KRAMA KILLAR

Min son leker med en annan pojke. De sitter på en snurrgunga och för att de inte ska tappa balansen och trilla säger jag till killarna att de kan hålla om varandra. Min son tar tag runt den andra killen, som genast slår bort min sons armar. Varpå killens pappa skrockar:
– Vad skönt att du inte vill krama andra killar. Det är ett gott tecken! Haha-hihi-hoho.

I mitt stilla sinne undrade jag vad som var så hiskeligt skojigt. Gott tecken på vad? Ett tecken på att killen inte är bög? Give me a break, går folk runt och oroar sig för sådant? Låt barn vara barn och pracka inte på barn din egna homofobi.

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/06/13 kl. 15:02

    UÄCK!

  2. 2010/06/13 kl. 15:51

    jag instämmer; UÄCK!

  3. 2010/06/13 kl. 17:01

    Ja, för just den icke-kramen tyder nog på att pojkstackaren inte är bög. Ve och fasa för att han skulle vara det. Det vore ju Jordens undergång.Suck!

  4. Purvi
    2010/06/13 kl. 21:16

    Vilken idiotkommentar alltså!

    • 2010/06/14 kl. 10:34

      Eller hur!
      Jag blev ärligt talat helt förstummad. Vad svarar man på det?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

