Hem > Okategoriserade > Om dig

Om dig


Jag har tillägnat mina läsare en helt egen sida. Jag har dessutom skapat en kategori där ni som läser gärna får tipsa om sådant som kan hjälpa mig i in vikresa. Träningstips, måltidstips och liknande.

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/06/13 kl. 23:53

    jag vill gå ner ungefär 10 kilo. men det går trögt. jag pendlar mellan minus 1 och plus 1.. du själv?

    • 2010/06/14 kl. 10:34

      Jag har gått ner cirka 10 kg nu, men har 10 kvar. Vad har du för taktik då? Du måste ha en plan och du måste tänka långsiktigt.

  2. 2010/06/14 kl. 7:37

    Hej! Gratiis till alla kilon dom du tränat bort! 🙂

    • 2010/06/14 kl. 10:32

      Hej Heidi och tack Heidi 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

