Hem > Gå ner i vikt > 87.9 kg

87.9 kg

Som ett brev på posten kom en viktökning istället för en viktminskning. Jag pratar inte ton utan hekton. Jag har gått upp + 0.2 kg denna veckan. Två blygsamma hekton. Av smör,vetemjöl och mandelmassa är ni komna, av smör,vetemjöl och mandelmassa ska ni åter varda. Jag lägger mig inte ner och dör. + 0.2 kg är ett naturligt resultat av kanelbullefrosseri och det känns värt det. Nu tar jag nya friska tag och påbörjar en ny sockeravvänjningskur.

Kategorier:Gå ner i vikt Taggar:
  1. 2010/09/09 kl. 21:56

    Hur långt har du kommit nu på din viktresa?🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

