Hem > Gå ner i vikt > 6.29 km

6.29 km

Igår slog jag mitt personliga joggingrekord genom att jogga 48 minuter nonstop. Allt flöt på och omgivningen var vacker. Så vacker att jag tvungen att knäppa en bild till bloggen. Självklart joggade jag på stället under mitt liveinlägg. Enligt mina uträkningar har jag sprungit 6.29 km. Sakta men säkert närmar jag mig 1 mil. Jag är så förvånad. Det känns inte som om det är JAG som gör detta. Detta trodde jag aldrig om mig själv.

Om man vill mäta en löpsträcka kan man göra det här.

Kategorier:Gå ner i vikt Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

