Hem > Okategoriserade > Imorgon smäller det

Imorgon smäller det

Tiden går fort när man har roligt. Kvällspressen måste ha tjänat enorma summor på alla lösnummer de sålt. Svarta versaler på gul bakgrund med säljade rubrik om något som rör den kungliga familjen. Imorgon gifter sig Daniel och Viktoria. Jag är i valet och kvalet om jag ska promenera ner till slottet för att få en skymt av den kungliga kortegen. Jag skulle inte vilja kalla mig royalist och jag tycker det hela är medeltida. Men oavsett är detta en sevärd händelse. Tycka vad man vill om monarkin, i morgon kommer kungahuset bjuda staden på show.

På kungahusets hemsida kan man se vilken väg kortegen tar. Ska du gå dit?

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/06/18 kl. 12:26

    jag kommer titta lite på tv tror jag om jag har tid, det verkar som att vi kommer ha fullt upp imorgon.. Men det skulle vara kul att se något. Bröllop är alltid kul att titta på! 🙂

  2. 2010/06/18 kl. 12:49

    Det är många som är negativa till Kungahuset (eller är det de rösterna som hörs högst?), men jag tycker att det är ganska trevligt, och det är något vi kan visa upp utåt. Tar vi bort det kan vi aldrig få tillbaka det. Är dock inte sådär hysteriskt intresserad av det här bröllopet, även om det kan vara trevligt med lite fest i stan 🙂

  3. 2013/12/12 kl. 16:47

    Some truly good posts on this web site, thanks for contribution. “The difference between fiction and reality Fiction has to make sense.” by Tom Clancy.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

