Hem > Tankar och Åsikter > Jag är en hora

Jag är en hora

Åtminstone om jag ska tro hans ord. Han var en looser och jag väljer att inte ta åt mig. Men jag blir förbannad och tappar en smula hopp om mänskligheten. Vad är det för fel på vissa människor?

Jag ser dem på håll. Två killar runt 25-årsåldern. De ser mig. Jag joggar emot dem och de går åt sidan för att jag ska kunna passera dem. Precis när jag ska jogga förbi kliver den ena killen tillbaka i mitten av trottoaren och krocken är ett faktum. Han hånflinar åt mig och den andra killen skrattar. Det gjorde ont och i hans ansikte kan jag avläsa att han gjorde det med flit.

”Vad fan gör du? Jävla idiot!” fräser jag.
”Jävla hora!” ropar han efter mig. men jag är redan på väg därifrån och låtsas som om jag inte hört. Men jag hörde och jag blir förbannad. Förbannad på att det traskar runt idioter som tar sig friheten att kränka andra människor när falls det behagar.

Kategorier:Tankar och Åsikter
  1. 2010/06/20 kl. 21:32

    Vilken idiot!

  2. blondie
    2010/06/20 kl. 21:33

    Patrask! Det finns tyvärr små sjuka människor överallt!

  3. Alfva
    2010/06/20 kl. 21:39

    Äh fy fasiken vad tråkigt! 😦 Inte konstigt att man tappar respekten för vissa…

  4. 2010/06/20 kl. 23:00

    När jag var liten låtsades jag att jag hade en knapp som fick dumma människor att sluta existera. Jag skulle gå igenom världen göra den bättre genom att helt enkelt zappa bort dem. Det var innan jag förstod hur många puckon det finns… *suck*

  5. 2010/06/21 kl. 8:32

    Vilket jävla svin….

  6. 2010/06/21 kl. 8:49

    En jävla kukspark är vad han borde ha fått.

  7. Purvi
    2010/06/21 kl. 10:57

    Nämen fy vad obehagligt!

  8. 2010/06/21 kl. 11:22

    Förbannade svin.

  9. 2010/06/21 kl. 11:50

    Det är ju vid dessa tillfällen man vill ha typ pepparspray.

    —————–

    jag har varit feberfri i två dar nu (om man kan räkna 37.1 som feber… men jag är en ganska sval person normalt. haha) och är nog så frisk man kan bli. Snuvan och ev. rethosta kommer nog hänga kvar en månad. Brukar vara så. Man snörvlar och slemmar och det verkar aldrig ta slut. Men jag vågar påstå att jag inte är speciellt smittsam.

    Men jag lämnar beslutet hos er med bebisar. 🙂

  1. 2010/11/08 kl. 23:51
  2. 2011/09/21 kl. 13:56

Kommentera

