Hem > Gå ner i vikt > Hur lyckas man springa en mil?

Hur lyckas man springa en mil?

Svaret är enkelt. Frossa i god mat i en vecka. Gå upp ett kilo. Bjud hem Bambi & Lady Dahmer på fika. Servera raberberpaj med vaniljsås. Ät mycket av pajen. Inse att du fortfarande sitter i sockerdjävulens fasta grepp. Bestäm dig för att kämpa. Kämpa, kämpa, kämpa. Jag har 10 kg kvar att gå ner och är nu halvvägs. Självklart unnar jag mig själv att äta och dricka gott. Men aldrig slutar jag att kämpa.

När jag sprungit 7 km fick jag ont i trampdynorna. Plötsligt kändes det som om det inte fanns någon dämpning i skon. Måste kolla upp det där. Kram på er!

Kategorier:Gå ner i vikt Taggar:
  1. 2010/07/01 kl. 21:59

    Var försiktig med dåliga skor! Andreas har råkat gå i dåliga skor och han har fått problem med trampdynan på ena foten.. när de var som värst så haltade han fram..
    Var rädd om dina kära fötter🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

