Hem > Okategoriserade > Att tala med kluvna toppar

Att tala med kluvna toppar

Farväl känslan av axellångt hår. Om en stund ska Eva på Moc sätta saxen i burret. Jag behöver ingen spåkula. Jag vet hur mitt hår kommer reagera. När två cm av topparna klipps bort burras hela håret upp minst 10 cm. Frågan är om jag ska köra på linjen ”bara topparna, så lite det går” eller om jag ska be frisören släppa loss alla hämningar och göra något extra ordinärt.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/05 kl. 11:20

    Så där funkar mitt också. Klipp det och det blir mycket kortare pga lockarna. (nu har jag inte så lockigt som dig men tillräckligt) Du är modig, kör på något kul och nytt!

    kram

  2. 2010/07/05 kl. 11:54

    Ja, gör nått extraordinärt! =)

    Nya apan! =)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

